| Item type |
テクニカルレポート / Technical Report(1) |
| 公開日 |
2023-02-17 |
| タイトル |
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タイトル |
R/V Kairei KR15-04 Cruise |
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言語 |
en |
| 言語 |
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言語 |
eng |
| 資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh |
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資源タイプ |
technical report |
| アクセス権 |
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アクセス権 |
metadata only access |
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アクセス権URI |
http://purl.org/coar/access_right/c_14cb |
| 著者 |
木下, 正高
Kinoshita, Masataka
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| 内容記述 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
調査海域: 南海トラフ / 調査期間: 2015年3月3日〜2015年3月7日 |
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言語 |
ja |
| 内容記述 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
Area: Nankai Trough / Operation Period: March 3, 2015-March 7, 2015 |
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言語 |
en |
| 内容記述 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
南海トラフは海溝先端滑りを起こしうるか?〜室戸沖デコルマの間隙水圧現場計測による有効摩擦推定〜 |
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言語 |
ja |
| 内容記述 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
Can the shallow portion of Nankai decollement cause coseismic slip? ?Attempts to estimate effective shear strength through long-term borehole hydrogeological observatory - |
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言語 |
en |
| 出版者 |
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出版者 |
海洋研究開発機構 |
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言語 |
ja |
| 出版年月日 |
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日付 |
2015 |
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日付タイプ |
Issued |
| DOI |
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関連タイプ |
isIdenticalTo |
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識別子タイプ |
DOI |
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関連識別子 |
https://doi.org/10.17596/0002804 |
| 関連サイト |
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関連タイプ |
isPartOf |
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識別子タイプ |
DOI |
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関連識別子 |
https://doi.org/10.17596/0001220 |
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言語 |
en |
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関連名称 |
KR15-04 Cruise Data |
| 著者版フラグ |
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出版タイプ |
VoR |
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出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
| JAMSTEC ID |
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|
ja |
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KR15-04_all |
| 航海番号 |
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en |
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KR15-04 |